25 aprilie 2010

Craiova Tweet Meet - jurnal de bord

Îmi pare rău dacă am întârziat cu datul cu părerea după Craiova Tweet Meet, dar fiindcă cei din urmă vor fi cei dintâi, scriu un articol nocturn (00:46). Reiau povestea de la începuturi, ca să afle toate detaliile și cei care, din diverse motive, nu ne-au putut onora cu prezența astăzi (vezi Licu).

Am ajuns în Play puțin după ora 10, dar Anda de la Craiova.ro era deja acolo. Aranjase deja ecusoanele pentru participanți, pregătise un bol cu brelocuri, mesele fuseseră poziționate, totul era gata
(aplauze pentru Andaaaa) și Play își aștepta invitații, care nu au întârziat să apară. Unul câte unul, sau hai, și doi câte doi, ba încă și șase câte șase, twitteriști, bloggeri și cititori de bloguri, oameni pasionați de online și doritori de socializare s-au așezat la masa comună. Fiindcă TweetMeetul a avut nevoie de un start oficial, am început prin a da un tur de masă, ca să ne cunoaștem mai bine. În ordinea de pe tricouri, au vorbit Vlad Dulea, Marius Matache, Claudiu Ciobanu, Ștefan Murgeanu, Nicu infodeltaro și Cristi China Birta, mai precis DreamTeamRo, iar apoi s-au prezentat craiovenii noștri (lista completă cu numele, IDul de Twitter și adresele blogurilor o voi posta mâine pe blog și Twitpic).

Apoi s-a trecut la discuții/schimburi de păreri în grupuri mai restrânse, în funcție de preferințele fiecărui participant. Personal îmi pare rău că poate nu am apucat să vorbesc cu toată lumea atât de mult pe cât mi-aș fi dorit, în special cu Chinezu, dar îl rog pe calea asta să îmi rezerve de pe acum 5 minute pentru data viitoare când ne mai vedem :) Discuțiile au decurs, berea a curs, atmosfera a fost însuflețită de râsul colorat și contagios al lui Ștefan Murgeanu, iar Vlad Dulea și-a asumat rolul de fotograf ale evenimentului. Ne-am bucurat și de (alte) câteva prezențe deosebite, dintre care menționez doar pe Alex și Cristina de la smartgifts.ro, Alex Dima și Ionuț Tarcea.

După ce s-a discutat ce s-a discutat, nu îi puteam lăsa pe minunații invitați să plece fără să se plimbe puțin prin centru. La relanti am făcut traseul Play - Lipscani - Unirii - Piața Mihai Viteazul (cu Prefectura) - Colegiul Național Carol I - Colegiul Național Elena Cuza - Muzeul de Artă (Palatul Jean Mihail) - Valea Vlăicii (km 0) - Aleea Personalităților - Teatrul Național Marin Sorescu - Universitate. Aici a trebuit să îmi iau la revedere de la CraiovaTweetMeet-eriști, și îi salut cu ocazia asta și pe Chinezu, Nicu și pe cei de la SmartGiftsRo, cărora nu am apucat să le mulțumesc și să le urez drum bun.

Per total a fost un eveniment destul de interesant, mai ales pentru mine, care nu am mai participat niciodată la o astfel de întâlnire. Am cunoscut în offline oameni de care auzisem sau cu care interacționasem doar în sfera online-ului, am vorbit, am ascultat, am râs și m-am simțit genial. Închei jurnalul de bord al acestui prim Craiova Tweet Meet cu mulțumiri adresate tuturor celor care au contribuit - de la organizare la prezență -, dar și cu mulțumirea că de astăzi orizonturile mele sunt mai largi, și vă las în compania câtorva linkuri utile.

Poze Dana
Post colectiv pe blogul lui Chinezu
Post pe blogul lui Edi
Post pe blogul lui Cristi
Post pe craiova.ro
Poze Anda


Un comentariu:

  1. Felicitari pentru TweetMeet, se pare ca a fost un real succes. :)
    Ar fi trebuit sa fi venit si eu cu Alex Dima ca eram inscrisi amandoi in acelasi proiect, insa am fost scos de director in favoarea altora...

    RăspundețiȘtergere