03 octombrie 2011

Cerere de incetare a activitatii de PFA

          Pentru că mizez pe lenea (și pe incapacitatea) multora de a face o cerere, m-am gândit, din bunătatea sufletului meu, să vă / îi ajut. După cum am promis aici, mai jos am conceput un model de cerere pentru încetarea activității independente (adică de PFA) ce trebuie depusă la Administrația Financiară (Fisc), nu la ORC (Oficiul Registrului Comerțului).


CERERE DE ÎNCETARE A ACTIVITĂȚII INDEPENDENTE

          Subsemnatul/a _____________________, domiciliat în orașul / comuna / satul ______________________, str. ____________, nr. _____, bl. _____, sc. ___, et. ____, ap. _____, jud. ______, identificat/ă cu BI / CI, seria ____, nr. ____________, CNP ___________________, eliberat/ă de ____________________ la data de ______________, înregistrat/ă ca și PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ la Oficiul Registrului Comerțului, având numărul de ordine ___/____/____ și codul unic de înregistrare (CUI) ______________, și la Administrația Finanțelor Publice, având codul de înregistrare fiscală (CIF) ______________, solicit încetarea activității independente.
          Anexez cererii următoarele documente:
- dovada radierii la O.R.C.
- declarația de înregistrare fiscală, cod 070 (2 ex.)
- certificatul de înregistrare fiscală în original
- certificatul de atestare fiscală
- declarația privind veniturile realizate, cod 200 (2 ex.)

      Data                                                                          Ștampila
                                                                                     Semnătura
   
Domnului Director al Administrației Finanțelor Publice a ___________________

          Spor la închis PFA-uri!


8 comentarii:

  1. Interesanta idee, multumesc, o voi folosi

    Zile senine!

    RăspundețiȘtergere
  2. @gabicolea: Ma bucur ca am fost de folos! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte util modelul! Dar nu se cer neaparat documentele pe care le-ai precizat la anexa. Mie mi-a cerut doar dovada radierii si declaratia 200.
    Am utilizat modelul tau nu din lene sau incapacitate ci pur si simplu pentru a fi sigur ca scriu in cerere tot ce trebuie.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Ma bucur sa aud ca s-a mai redus din birocratie fie si numai cu 2-3 acte din 2011 incoace.
      Eu glumeam cand am scris de lene sau incapacitate. Mi-am dorit ca articolul sa fie unul util, si se pare ca este. :)

      Ștergere
    2. multumim tare mult Alexandra!uite ca si acum sunt f utile inform tale!!!!

      Ștergere
    3. Asta nu poate decat sa ma bucure! Cu placere. :)

      Ștergere
  4. Multumesc, m-ai ajutat. O olteanca de nota 10

    RăspundețiȘtergere