04 martie 2012

I heart Craiova

LE: Craiova se află într-o competiție în care are nevoie de cât mai multe voturi. Dacă și voi iubiți Craiova, nu uitați să votați aici și să vă rugați prietenii / rudele / cunoscuții să dea un vot și un share de ajutor.

          Am vizitat câteva orașe la viața mea, prin țară și străinătate. Nu multe, dar câteva tot au fost. Unele mărețe, altele frumoase, unele impresionante, altele cochete, unele curate, alte bogate, unele turistice, altele liniștite; câteva mi s-au lipit de inimă: Barcelona, Istanbulul, Ohridul. Și totuși, oricât de stupid ar suna, niciunul precum Craiova...
          Îi știu defectele. Știu că-i murdar, că are câini vagabonzi, cerșetori, țărani, mulți proști (ca peste tot), primar băgat la zdup, țigani care se taie cu săbiile, asfalt crăpat de bani furați și câte și mai câte. Dar e acasă. Aici fiecare stradă îmi spune o poveste și îmi aduce înapoi o amintire. Aici sunt majoritatea oamenilor dragi. Aici mă simt - din nou ciudat - cel mai în siguranță; poate nu cel mai liberă, dar cel mai protejată. Și fără sentimentele astea n-am rădăcini...
          Am văzut stickerul ăsta lipit pe gardul unei curți, undeva în apropierea Parcului și mi-a adus aminte de cât de mult iubesc Craiova. Atâta tot. :)


2 comentarii:

  1. Cred ca asa ar trebui sa simta fiecare craiovean. Si sa voteze online Craiova, macar din patriotism local.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord! Am ramas uimita de negativismul aratat de unii craioveni pe parcursul competitiei. Cu o asemenea gandire, incep sa nu ma mai mir de ce avem atatia oameni tristi in jurul nostru, din pacate...

      Ștergere