22 iunie 2012

Ne vedem la #cf8ani?

          Later edit: Așa cum am promis, în jurul orei 16 m-am alăturat găștii vesele a forumiștilor craioveni. După o rundă de salutat lumea și întreținut cu prieteni și cunoștințe mai vechi, am ajuns la masa bloggerilor, unde i-am revăzut pe Iulian (pe care nu-l mai văzusem ... de la RMA), Dragoș Nebunia, Rareș, Mircea, Marius și Răzvan și am făcut cunoștință cu Daniel. Dacă la mici am zis pas, n-am refuzat berea binevenită pe căldura din terasa acoperită. 
          Atmosfera a fost una destinsă, presărată cu concursuri care mai de care mai atrăgătoare (vezi concursul de tricouri ude, care a trimis mulți băieți acasă după ce s-a terminat). Și de data aceasta, am câștigat și eu la o extragere un pișcot, ăăă, tricou, și nu pot să nu-i mulțumesc lui Marius (știe el pentru ce!). Un moment impresionant a fost cel în care Alex skdcuber ne-a făcut o reprezentație de rezolvat cubul Rubik. Ca să vedeți de ce zic impresionant, click aici.
          Cred că am plecat după vreo 4 ore, când mai rămăsese destul de puțină lume. Cu excepția muzicii, care mi s-a părut extrem de obositoare și de tare, petrecerea a fost una plină de bună-dispoziție. Până la următoarea petrecere aniversară, le urez băieților de la CF mult succes în tot ce fac! :)


Poze, aici.


          Dacă anul trecut mă amuzam câștigând premii pe bandă rulantă la aniversarea de 7 ani de Craiova Forum, anul acesta nu vreau să pierd distracția și o să răspund prezent invitației forumiștilor de a lua parte la festivitățile ce vor avea loc sâmbătă, 23 iunie, începând cu ora 12 la terasa restaurantului Craiova. Dar cum nu-i deloc distractiv să mergi la un așa eveniment de unul singur, mă gândeam că poate ne intersectăm mai mulți și punem de-o mică reuniune de blogo-twitteriști.
          Deja @skdcuber mi-a zis că el o să fie acolo încă de la început, iar @nebunia în jurul orei 16 - oră care mă tentează și pe mine. Știu că @eroscf și @freaktuning o să fie acolo în permanență, dar ei vor fi prinși cu organizarea, așa că nu-i pun la socoteală. Sunt curioasă dacă @AndaSosea, @IulianF, @AlinMechenici, @GabiNistoran, @Spuse sau @RaresCojocaru o să fie pe acolo - asta așa, ca să-i numesc pe primii care îmi vin în minte și cu iertare de la cei pe care i-am uitat. Așadar, deci și prin urmare, cine și când vine?


PS: Ca să nu mai zică Mache că nu știu ce și nu știu cum! :P


4 comentarii: