11 decembrie 2012

Coincidenta internautica

Certificat de naștere Twitter-istică
Nu mai știu exact din ce motiv, dar într-o zi de 11 decembrie 2008, adică exact acum 4 ani (sau 48 de luni, 1.460 de zile sau 35.041 de ore), îmi făceam contul de Twitter, aparent sub aripa protectoare a unui anume John Smith. Statistic vorbind, asta a însemnat peste 10.000 de ciripituri (de fapt, au fost mult mai multe, dar un bug al rețelei mi-a dat contorul peste cap), câteva sute de oameni urmăriți și aproape o mie de urmăritori. Au fost 4 ani în care, prin intermediului Twitter-ului, am aflat multe informații și de n ori mai multe păreri cu privire la diverse subiecte, am citit cele mai tari glume, am comentat în direct și în reluare varii evenimente și am cunoscut foarte mulți oameni (unii speciali, alții cu nevoi speciale, după caz).
Poză de "familie"
Dintre oamenii speciali, nu pot să las să treacă ziua fără să vi-l aduc în atenție pe Cristi China Birta, zis și Chinezu. Cu care nu de puține ori m-am intersectat atât pe harta 2.0, cât și față în față, și căruia am eu câteva motive pentru care trebuie să-i mulțumesc. Dar las astea acuma, căci adevăratul motiv pentru care l-am menționat aici este că, fie sau nu o coincidență, ziua mea de naștere pe Twitter se suprapune peste ziua lui de naștere IRL. Cu ocazia asta îi trimit Chinezului cele mai calde gânduri de la Craiova-Metropolis și urări de sănătate pentru el și frumoasa lui familie, și închin o jumătate de doză de bere cu lămâie! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu