12 ianuarie 2013

Fan Club-ul de la Craiova saluta lansarea primului album al lui Marius Matache

Să îl definești pe prietenul Marius Matache e greu. Că e blogger, profesor, folkist, cercetător, toate pălesc atunci când îl cunoști și te învăluie cu buna lui dispoziție, cu optimism și sete de viață. Și descoperi omul. Cred că nici nu știam că e muzician atunci când ne-am întâlnit pentru prima dată la tweet meet-ul de la Craiova și am decis, împreună cu Oana, să înființăm primul fan club Make2000.
Între timp ne-am mai întâlnit de câteva ori bune prin țară, am avut șansa de a-l asculta într-un fenomenal concert privat alături de tovarășul Vlad Dulea, i-am urmărit activitatea pe blog și ne-am intersectat destul de des pe rețelele sociale. Noroc cu internetul ăsta, am aflat și eu, spre sfârșitul anului trecut, că vorba aceea cu "Lucruri bune li se întâmplă celor care așteaptă" are un sâmbure de adevăr. Căci după ani de încercări și de sărituri peste obstacole, prietenul Make a reușit să scoată primul CD, "Hoinar prin Piața Matache".
Coperta albumului "Hoinar prin Piața Matache"
Prima lansare a avut loc pe 3 ianuarie la Mediaș, oraș de mare angajament internautic, și programul lansărilor mai cuprinde, pe 1 februarie, un concert la Gura Humorului (loc de baștină al poetului Sorin Poclitaru, pe care nu am avut încă oportunitatea să îl cunosc, dar despre care Make vorbește cu mare drag). Și pentru că niciunde nu e ca în Capitală, Make pregătește o mare lansare pe 11 februarie la Teatrul Excelsior din București. Biletele pot fi cumpărate de la casieria teatrului, la prețul de 32,4 lei, sau online de pe biletoo.ro, unde se adaugă o taxă de procesare de 8,01 lei. Dacă sunteți iubitori de folk, nu ratați șansa de a merge la concertele lui Make și de a cumpăra albumul "Hoinar prin Piața Matache", disponibil la prețul de 25 de lei (sau 15 lei dacă îl achiziționați la lansarea de la Teatrul Excelsior).

Make drag, multă baftă în continuare, săli pline și abia te așteptăm și la Craiova!
PS: Sper că mai vorbești cu noi, acum că ești vedet! :P



2 comentarii: