22 februarie 2013

Folk si castigi

Later edit: Conform alegerii haotice a random.org, câștigătorii celor 2 CD-uri sunt Andrei Boiangiu și Marius Dinu, iar câștigătorii biletelor la concert sunt Moraru Cristina (2 bilete) și Natural - Daniel Botea (2 bilete). CD-urile le ridicați după concert de la artist, iar biletele se vor ridica de la Vertigo mâine seară, pe bază de carte de identitate. Felicitări câștigătorilor și folk pentru toată lumea! :)
Foto via Make
Dragilor, uite că a rămas fix o săptămână până la primul concert al cunoscutului folkist (coleg blogger, drag prieten și simpatic om) Marius "Make" Matache la Craiova, ce coincide cu lansarea primului său album, "Hoinar prin Piața Matache". Așa cum v-am mai anunțat și aici, evenimentul va avea loc vineri, 1 martie, de la ora 21:00, în Vertigo Cafe & Events. Un excelent cadou de Mărțișor! 
Pentru că îmi place muzica lui Make și îmi doresc ca un număr cât mai mare de craioveni să vină la concertul lui, am decis să organizez pentru cititorii mei un concurs în care pun la bătaie 2 CD-uri "Hoinar prin Piața Matache" cu autograf (atenție, pentru a intra în posesia lor, câștigătorii trebuie să fie prezenți la concert) și 2x2 bilete la concert (prin curtoazia simpaticilor de la Vertigo). Vom avea, așadar, 4 fericiți câștigători ce se vor bucura de vineri înainte de muzică folk de calitate. Dacă vreți să vă numărați printre ei, tot ce trebuie să faceți este să lăsați un comentariu la acest articol în care să-mi spuneți de ce vreți să mergeți vineri la concertul lui Make. 
Apreciez dacă, atunci când comentați, vă folosiți numele întreg, din CI, pentru a nu avea probleme ulterior la ridicarea premiilor (comentați ca:, click pe săgeată și alegeți Nume/Adresă URL din meniu. Notă: doar câmpul Nume este obligatoriu, nu și câmpul Adresă URL). Câștigătorii vor fi selectați cu ajutorul random.org și vor fi anunțați aici joi, 28 februarie, la ora 17:00.
Acestea fiind zise, folk și câștigi! :)


9 comentarii:

  1. Hai sa sparg eu gheata :)
    Imi doresc sa vina cati mai multi prieteni la lansare, asa ca am dat de veste aici, inclusiv despre concursul acesta :) Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa merg pentru ca imi place muzica folk si vreau sa vad ce ne ofera Make. Craiova merita si altceva in afara de manele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Comentariile anonime nu vor fi acceptate la tragerea la sorti. Multumesc! :)

      Ștergere
  4. cred ca o sa ne vedem acolo. de mult timp nu am mai reusit sa merg la un concert live de folk, cam aproximativ un an (cred ca fusese in irish pub). oricum acolo o s afim o gasca destul de numeroasa (de blogari/site-siti ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Morararu Cristina
    Merg la conxcertul lui Mache, pentru ca abia m-am mutat din Bucuresti la Craiova si sunt f dezamagita de activitatea in folk in acest oras. Totusi vin dintr-un oras unde erau 2 concerte folk pe zi. La Craiova, propietarii de localuri, pur si simplu refuza acest gen de muzica. Pacat
    Trebuie profitat de orice concert

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai sa sparg gheata si la multumiri :) Sarut-mana, multumesc frumos si felicitari tuturor castigatorilor si participantilor!

    RăspundețiȘtergere