17 februarie 2013

Vreau sa castig o excursie de 6 luni in jurul lumii. Ma ajuti?

Dacă sunteți pasionați de călătorii, sigur ați auzit până acum de una dintre cele mai mari competiții de travel - The Biggest Baddest Bucket List, organizată de foștii mei colegi de la My Destination. În joc este o excursie de 6 luni de zile pe 6 continente, cu toate cheltuielile acoperite de organizatori, plus bani de buzunar pentru câștigător. Având călătoriile în sânge precum piticii pe creier, am decis că la un astfel de premiu nu pot să zic pas, așa că ... m-am înscris în concurs!
Ce am făcut:
- am trimis un video de promovare a Bucureștiului, pus cap la cap de dom' Ovidiu (cu mulțumirile de rigoare);
- am scris o poveste despre o întâmplare dintr-o excursie pe Transfăgărășan;
- am atașat 3 fotografii cu mine.
Deși aveam libertatea să îmi aleg orice destinații din lume pentru a le promova prin filmuleț, text și imagini, am ales ce am mai drag. Am ales România. Dacă vă place rezultatul muncii mele, pentru că îmi apreciați inițiativa, din patriotism sau pentru că îmi sunteți prieteni, puteți să mă votați până pe 31 martie accesând acest link (Vote for this entry, vezi foto jos). 

Vă sunt extrem de recunoscătoare și dacă dați vestea mai departe astfel:
Vote for me- distribuind pe rețelele sociale link-ul către intrarea mea în concurs;
- distribuind pe rețelele sociale link-ul către acest articol;
- scriind pe blogurile voastre despre participarea mea la acest concurs;
- preluând pe blogurile voastre bannerul alăturat 
sau venind cu orice altă idee de popularizare care nu îmi vine mie acum în minte (e târziu în noapte când scriu acest articol și, drept să vă spun, am și un pic de emoții).
Nu îmi pare rău nici dacă, inspirați fiind, decideți să vă înscrieți la concurs, căci cu o șansă ca asta ne întâlnim o dată în viață!
Acestea fiind zise, să înceapă nebunia! :)


8 comentarii:

  1. Despre nominalizare stii deja, dar cum si eu stiu ca esti innebunita dupa lepse, iata una pe ... unde.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana, multa bafta! Sper ca am reusit sa te votez, si zilele astea, cum prind putin timp la un pc o sa scriu si eu pe blogul meu despre tine si temerara ta dorinta. Si voi incerca sa copii si banner-ul ca sa te promovez cat imi sta in putere.
    Un bun prieten , vechi si drag, Licu m-a contactat si mi-a amintit de tine.
    Poate iti mai amintesti de mine, sunt Sonia de pe Polimedia.
    Te imbratisez, iti doresc o primavara minunata!
    Irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, am raspuns la comentariul asta de cand l-ai lasat, dar acum vad ca nu s-a publicat. Problemele astea tehnice...mereu ma depasesc!
      Multumesc frumos pentru tot sprijinul si te tin la curent! :)

      Ștergere
  3. Imi place ideea ta de promovare si imi place si video-ul. Cred totusi ca vremea a fost un dezavantaj. Ar fi aratat mult mai bine cu putin soare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, adevarul este ca am degerat o zi intreaga pe drum, prin Bucuresti. Dupa cum se vede si in video, nu am rezistat fara caciula pe cap. :D

      Ștergere