10 martie 2013

Competitia #MyBBB - 22 de zile inainte de final

Știu că de o lună vă înnebunesc pe blog, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, StumbleUpon și în viața reală cu participarea mea la competiția internațională de travel Biggest Baddest Bucket List (#MyBBB), organizată de My Destination. Cu 22 de zile înainte de final, vă rog să mai răbdați puțin alături de mine și să nu opriți motoarele (mai ales după ce o să citiți mica analiză pe care am făcut-o ieri asupra competiției). Cum îmi place mie să spun, mergem înainte până unde ajungem, iar mie mi-ar plăcea să ajungem cât mai departe, indiferent ce înseamnă asta (și folosesc persoana I plural pentru că suntem în chestia asta împreună, căci de una singură n-aș fi ajuns nicăieri).
Ieri aveam 527 de voturi, ceea ce mă clasa pe poziția 39 din 266 concurenți.
Cel mai mare număr de voturi la momentul analizei era 9597, în timp ce cel mai mic era 0. Șase persoane au strâns peste 8000 de voturi, destinațiile promovate de ei fiind Londra, Ottawa, Noua Zeelandă, Coreea, Thailanda și Fiji. În Top 10 se mai află destinații precum Hampshire, Filipine și Vancouver. Doar 25 de participanți au peste 1000 de voturi, în timp ce, la capătul opus al clasamentului, 154 de concurenți au sub 100 de voturi.
Cei 266 de înscriși promovează destinații extrem de diferite, de pe toate continentele. La momentul actual, eu sunt singura persoană care a ales să reprezinte România în competiția Biggest Baddest Bucket List. Trecând prin înregistrările tuturor participanților, n-am putut să nu observ cum vecinii noștri de la sud de Dunăre, bulgarii, au nu mai puțin de 10 înscriși în competiție (probabil pentru că noi mai mult vorbim, ei mai mult fac).
Cum ziceam și la începutul articolului, sper ca această analiză rapidă a poziției mele în clasament să nu vă descurajeze să votați. Ca-n sport, nimeni nu e câștigător până la fluierul de final. Vă reamintesc că următoarea fază a concursului, după terminarea votării, este să se desemneze un Top 10 format din 5 cei mai votați participanți și 5 participanți aleși de juriu, deci șanse încă mai sunt. Chiar dacă n-o fi să fiu nici în acest top, m-ar bucura (așa, ca obiectiv personal) să mă apropii cât mai mult de pragul de 1000 de voturi și pentru asta am, ca și până acum, nevoie de ajutorul vostru!
Click și restul e legendă! :)


4 comentarii:

  1. Eu iti tin pumnii, te-au votat si cei cativa prieteni ai mei care nu sunt bloggeri dar au conturi pe facebook, ba chiar si copiii mei au facut asta. Nu ar trebui sa fie foarte greu sa ajungi si chiar sa depasesti 1000 de voturi, nu e imposibil.
    Bafta, Danuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Irina, in primul rand tie pentru sprijin si incurajari si in al doilea prietenilor si copiilor tai pentru voturi. Adevarul asta e, ca multumita unor oameni ca tine nimic nu pare imposibil. :)

      Ștergere
  2. Ai un vot și din partea mea! Știu, cu o floare nu se face primăvară, însă cu ajutorul prietenilor mei poate strângem un buchet frumos :)

    RăspundețiȘtergere