02 martie 2013

Eu raman consecvent langa prietenii mei

Așa sună un vers dintr-un cântec al unui binecunoscut cântăreț folk contemporan, Marius Make Matache pe numele și porecla lui, care ne-a cântat și ne-a încântat aseară la Craiova. Și cam așa a decurs și seara-noaptea trecută, printre prieteni (artiștii, gazdele de la Vertigo Cafe & Events, colegii bloggeri, prietenii mei și prietenii prietenilor mei, care, prin extensie, îmi sunt și ei simpatici).
Domnul Make a fost la același asian level în tot ce face, de la cântat la glumit și întreținut atmosfera. Ne-a dovedit partea lui romantică și visătoare când ne-a cântat "Marea" (dedicație pentru Oana), ne-a distrat cu "La piață" sau "Zmeul", a acceptat cererea specială a blogosferei de a cânta melodia cu broscuța, a încins spiritele cu o "Amintire cu haiduci" sau un "Mugur de fluier", ne-a colindat ca între prieteni, ne-a atins la patriotism cu "Treceți batalioane române Carpații" și a terminat apocaliptic, cântând Imnul Universității Craiova. Surpriza plăcută cu care concertul lui Make a trecut de la nota 10 la matricula de onoare a fost prezența talentatului Alex Nichita, cel care, cu vioara lui, ne-a făcut de câteva ori să ni se facă pielea de găină. După sesiunea de autografe pe CD-uri (nu puteam rata oportunitatea de a pune mâna pe o asemenea mină de aur), dom Make s-a transformat în entertainer-ul bloggerimii, pe care a vrăjit-o - dacă mai era nevoie - cu glume și povestiri în stil propriu (ca să clarificăm problema, și la acest concert al lui s-a lăsat cu chemat de ambulanțe, căci doamnele și domnișoarele din club au leșinat pe capete - de plăcere, nota mea - la vederea artistului). Mulțumesc, Make; mulțumesc, Alex!
Nu pot să nu mulțumesc și celor de la Vertigo, care au fost deschiși să găzduiască un asemenea eveniment, și care am observat că sunt mereu ca o gură de aer proaspăt în ceea ce privește trupele și concertele pe care le promovează. Acum că precedentul a fost creat, cu siguranță o să ajung mai des pe acolo! 
Intenționat am lăsat la sfârșit menționarea colegilor de distracție. Grupul internauților prezenți la concert i-a numărat pe Oana, Dragoș, Rareș, Daniel, Sergiu, Marius și Luci, ultimii doi cu un chef atât de mare de distracțiune încât aseară mă durea burta de râs și acum mă doare capul de...nu mai pot! Îi mai mulțumesc și prietenei noastre Corina că a mers pe mâna noastră și a venit la concert și închei jurnalul stelar de bord acum, că am un CD de ascultat, și ascultat, și ascultat...


2 comentarii: