06 martie 2013

Melodia saptamanii: One Day

Incredibil de câtă vreme îmi place piesa asta (da, cam de când am dibuit-o într-o reclamă la Orange, parcă) și cum nu mi-am făcut timp până acum să o declar "Melodia săptămânii". Ca să fie treaba-treabă și să îmi exprim plăcerea de a o asculta, am mai și înlocuit cu ea deja vetusta Paper Planes pe care o aveam drept sunet de apel pe telefon, astfel încât acum, de fiecare dată când mă veți suna, îmi veți aminti că "one day, baby, we'll be old"...
Melodia săptămânii: Asaf Avidan - One Day.
Audiție plăcută, "muzicofili"!



4 comentarii:

  1. http://dordedoi.wordpress.com/2013/03/06/fata-cu-bocceluta/
    Sa iti fie de folos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe la mine, Irina, si multumesc si aici pentru articol si banner! :)

      Ștergere
  2. Filmul l-ai văzut ? Impresionant şi el şi cartea care a stat la "originea" lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care film? One Day? Daaaa, horror mi s-a parut (asa zic eu la filmele la care plang mai mult decat ar trebui sa fie permis de lege). Dar nu stiu sa aiba vreo legatura cu melodia...

      Ștergere