02 aprilie 2013

S-a incheiat competitia #MyBBB

Dacă în urmă cu câteva săptămâni / zile ați primit de la mine mesaje pe Facebook, Twitter și alte rețele de socializare în care vă ceream ajutorul pentru competiția Biggest Baddest Bucket List by My Destination la care participam, voiam să vă anunț că s-a terminat (perioada de votare). Câștigătorii vor fi anunțați în 14 zile, dar până atunci am o datorie de onoare de a vă mulțumi vouă, celor care m-ați suportat în toată această perioadă, m-ați votat, ați distribuit postările mele despre competiție, ați scris pe blogurile voastre despre încercarea mea sau m-ați sprijinit afișând bannere. Am încercat, pe cât posibil, să mulțumesc fiecăruia, pentru că rezultatul final nu înseamnă altceva decât suma eforturilor voastre colective, pentru care vă sunt recunoscătoare.
Până voi primi niște statistici oficiale din partea organizatorilor, să vă las cu câteva date la care am momentan acces:
- m-am înscris în competiție în data de 16 februarie;
- în perioada 16 februarie - 31 martie, am strâns 595 voturi (+ aprox. 120-130 voturi care s-au pierdut din cauza unor motive tehnice);
- filmulețul cu care am participat la competiție a strâns 954 vizualizări pe YouTube;
- am fost prima participantă din concurs care a promovat România;
- 12 prieteni m-au sprijinit cu 8 bannere, 5 recomandări în articole și 6 articole pe bloguri / site-uri;
- România a mai fost reprezentată de Alexandru Unguru - București (2449 voturi), Mihai Balaj - Iași (47 voturi), Șinca Cristian - Romania (11 voturi), Alex Huban - București (4 voturi), Otilia Demian - București - (0 voturi), Alina Rosioreanu - Bucuresti (0 voturi), Antonio Marzavan - Azuga (0 voturi).

A fost o competiție antrenantă, în care am descoperit foarte mulți oameni pasionați de călătorii care promovau din suflet destinațiile preferate. Am încercat să arăt, la rândul meu, părți frumoase din România, cu speranța că cineva va vedea videoclipul filmat în București sau va citi povestea de pe Transfăgărășan cu care m-am înscris în competiție și va decide că sunt locuri ce merită vizitate. Felicitări și celorlalte persoane care s-au înscris în competiție promovând România, respect și felicitări participanților care au antrenat în jurul lor comunități de zeci de mii de votanți (chiar zilele trecute îmi dădea like la un articol de pe blogul de călătorii o americancă - Lesley Carter - și ea participantă la #MyBBB, care a strâns peste 25.000 voturi promovând Fiji).
S-a încheiat o competiție, s-au deschis alte uși. Am lansat blogul de călătorii în engleză, în curând o să demarez un nou proiect cu ajutorul prietenilor de la Craiova Forum (La mulți ani ziarului de mică publicitate, care azi face primul anișor) și o să contribui la un proiect fain de-al lor (stați tunați, voi anunța pe blog când se lansează), Iulian m-a invitat în grupul Blogosferei de turism și azi era cât pe ce să cunosc doi membri ai grupului, Florin și Nicky (rămâne pe data viitoare!). Nu-i așa că viitorul sună bine? :)


12 comentarii:

  1. Da' stiu ca nu stai locului deloc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mandra ca te " cunosc". Esti una din cele mai speciale fiinte intalnite, tocmai prin naturaletea si bucuria ta de a trai. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cuvinte frumoase! Multumesc mult, Irina, si pentru ele, si pentru tot ajutorul! Te imbratisez! :)

      Ștergere
  3. Felicitari! Daca si un singur strain a vazut filmuletul care l-ai facut, atunci a meritat. Data viitoare vei avea 5000 de voturi sau mai multe, sunt sigur ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo, felicitari, spor la treaba mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si mult succes cu proiectele viitoare!

    RăspundețiȘtergere