26 mai 2013

Idei din Tara lui Andrei

Foto 1
Știți ce este o lampă cu bec ecologic? O idee bună.
Știți ce este o lampă cu bec ecologic care se încarcă cu energie solară (vezi Foto 1)? O idee din Țara lui Andrei.

Foto 2
Ieri am primit două astfel de idei la cutie (vezi Foto 2), pentru care îi mulțumesc lui Andrei. Lampa de care vă spuneam mai sus și însăși cutia, care, după ce am desfășurat-o, s-a transformat într-o ramă foto cu patru poziții (vezi Foto 3). 

Apropo de articolul de ieri despre inventica românească, atunci când vrei să faci lumea mai bună trebuie să contribui cu o idee care are ceva în plus. Această plus-valoare se caută și poate fi premiată dacă îți înscrii ideea în cadrul competiției Idei din Țara lui Andrei până pe 24 iunie. 

Domeniile căreia trebuie să îi aparțină ideea sunt mediu, educație și dezvoltare comunitară, iar valoarea finanțării pentru punerea ei în practică variază între 5.000 și 15.000 euro. Între 24 iunie și 8 iulie îți promovezi proiectul și strângi susținători care să voteze ideea. Votul lor va conta într-o proporție de 40%, restul deciziei fiind în mâinile unui juriu specializat. Până pe 12 iulie ai și aflat dacă proiectul tău a fost finanțat de Petrom!
Foto 3

Ca și în cazul competiției Fabricat în Țara lui Andrei, vă invit să vă înscrieți ideile în competiție, din convingerea că schimbarea vine odată cu noi! Văd o oportunitate foarte bună pentru onlinerii (internauții) cu idei geniale, care ar putea să acumuleze mai ușor voturi pentru proiectele lor prin prisma influenței lor în mediul virtual. De asemenea, mi-ar plăcea să văd - și aș sprijini, așa cum am mai făcut-o în trecut - proiecte depuse de craioveni, care vizează dezvoltarea comunității locale. Dacă vă aflați într-una din cele două categorii de mai sus sau cunoașteți pe cineva care se încadrează, nu uitați să-mi dați de știre, că și votul meu contează! :)


4 comentarii:

  1. Foarte ingenioase si aratoase! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa si chiar interesanta. Pacat ca, Andrei nu a ajuns si in judetul meu. Astept sa vad daca va ajunge candva pe aici, tare multi copii il asteapta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandru, bine ai venit pe blogul meu si multumesc pentru comentariu!
      Din ce judet esti? Stiu sigur ca multe dintre proiectele si actiunile din Tara lui Andrei s-au desfasurat in toata tara.

      Ștergere