05 august 2013

Craiova - Capitala Prieteniei (partea a II-a)

Duminica pe răcoare, ne-am strâns iară la cântare. A doua zi de concerte din cadrul evenimentului Zilele Prieteniei Bergenbier ne-a găsit în aceeași formulă de 4: eu, Anda, Dragoș și Daniel. Am revenit pentru că ne-a plăcut prima zi, așa cum puteți citi din relatările de mai jos:
Line-up-ul de ieri i-a inclus pe:
1. Pandora. Am prins numai vreo 2-3 piese de la ei, dar mi s-au părut the real deal, rockeri autentici, foarte pe placul mulțimii.
2. E.M.I.L. Surpriză plăcută pentru mine, care am descoperit o trupă care sună bine și care te face să...sari. Cam la asta ne-au invitat băieții de la E.M.I.L. și prietenii lor (printre care Vlad de la Pistol cu Capse - preferatul părții feminine a publicului).
3. Nightlosers. Cuvântul de ordine a fost etno, băieții s-au distrat pe scenă și au aruncat publicul în delir odată cu apariția pe scenă a lui Nucu Pandrea (a cântat la frunză și la alte instrumente neconvenționale), pe care mi l-aș dori de bunic.
4. ZOB. Nostalgia anilor tinereții - în care aveam niște piese de-ale lor pe un CD - m-a făcut să stau să ascult câteva dintre piesele vechi. Uitându-mă la solist, mi-a venit să oftez și să zic: Ce-a trecut timpul!

N-am mai rezistat la Paraziții, piesa de rezistență a serii, dar mă bucur că am descoperit sau redescoperit patru trupe care sună bine. Mai multe fotografii de la concert în acest album Facebook.

PS: Despre a doua seară de concerte din cadrul Zilelor Prieteniei Bergenbier a scris Daniel un articol. Pe craiova.ro, Anda a făcut un rezumat al evenimentului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu