16 septembrie 2013

Social Media cu folos I

Sper ca articolul acesta să fie primul dintr-un cât mai lung șir de exemple de bune practici în Social Media. Pun accent pe branduri de orice fel care știu să își mulțumească / impresioneze / apropie clienți mai vechi sau mai noi printr-o atitudine sănătoasă în mediul online.
Situația, pe scurt: acum 2 săptămâni, draga mea Anda și-a legat în mod inechivoc și fără drept de apel viitorul de cel al lui Sorin. Ca surpriză din partea mea post-nuntă, i-am pregătit un filmuleț cu tradiționalele urări de bine și "Casă de piatră" de la cunoștințe / amici / prieteni de-ai ei, alții decât cei care luaseră parte la marele pas. 
Cireașă pe tort, pentru final am încercat să fac rost de filmulețe de la câțiva dintre muzicienii preferați ai Andei. Statistic, 3 din 4 artiști mi-au răspuns pozitiv la mesajul pe care l-am trimis pe Facebook, iar unul nu mi-a răspuns deloc. La reminder mi-au răspuns 2 din 3, iar în final am primit un singur filmuleț. De la András Zoltán, solistul trupei Sarmalele Reci. Real life win pentru Anda, care atât s-a bucurat pentru filmuleț că a trecut de la râs la plâns și înapoi în doar 3 minute; Social Media win pentru András Zoltán și Sarmalele Reci, că de o săptămână încoace nu fredonez prin casă decât "Deci fii supus / față de cel mai sus pus. / Nu uita că țara te vrea prost!"




2 comentarii:

  1. Foarte tare initiativa ta si foarte tare ca ti-au raspuns cei de la Sarmale Reci! Spor!

    RăspundețiȘtergere