19 noiembrie 2013

Concurs de atentie cu premii imaginare

Vă arăt o fotografie făcută de mine azi dimineață. În imagine am surprins nucul din spatele blocului în care stau (în cartierul Rovine din Craiova). În nuc se află 2-3 chestii care n-ar trebui să se afle acolo, în speță produse alimentare, aruncate de vecinii de deasupra (fie de cei de la etajul 3, fie de cei de la etajul 4, încă nu am identificat). Concursul cu premii imaginare (sau cu aplauze, cu 10 puncte virtuale sau alte asemenea recompense care nu mă obligă la nimic) presupune următoarele:
- dați un mail la danailie2004[@]yahoo[.]com cu subiectul "Niște* vecini de-ai tăi sunt ____" (și aici puneți voi ce cuvânt vreți, da să fie haios, gen sonați, aschilopați, etc);
- eu vă dau mail înapoi cu fotografia la rezoluție mai mare (2592x3872 px), ca s-o puteți mări și să căutați pe acolo intrușii prinși în crengi;
- voi îmi dați mail înapoi și-mi spuneți ce ați găsit sau credeți că ați găsit;
- eu public un articol în care pun poze mari și clare cu intrușii, anunț câștigăto-rul/-area/-rii și ne amuzăm împreună de anumiți* vecini pe care-i am.

*Insist cu niște și anumiți pentru că în marea lor majoritate, vecinii mei sunt oameni ok, civilizați, și nu vreau să generalizăm pe baza unei minorități căreia îi lipsește bunul simț. Dar problema cu aruncatul diverselor obiecte de geam deja a trecut la un alt nivel, iar Luci e martor, că doar el știe ce găsește zi de zi prin grădina blocului.



2 comentarii:

  1. Mai, in afara de o patura rosie, o masina alba si una rosie si cateva aere conditionate nu prea se mai vede nimic prin nuc. Nici macar niste portocale :)

    RăspundețiȘtergere