09 ianuarie 2014

2013 vs 2014

Chiar dacă a trecut mai bine de o săptămână din 2014, abia acum îmi fac curaj să scriu câteva rânduri despre ce s-a întâmplat în 2013, despre schimbările pe care le aduce acest an, despre planuri de viitor și dorințe de (auto)îndeplinit. Să-mi țineți pumnii să iasă așa cum îmi doresc! :)

Ianuarie
Primele zile ale anului m-au găsit în Muntenegru (Budva, Becici, Sveti Stefan, Bar, Ulcinj, Ada Bojana). La întoarcere în țară, am făcut o promisiune că voi fi mai aproape de sportul doljean și am început să merg la Sala Polivalentă din Craiova (la meciuri de volei, handbal și baschet). Blogmeet craiovean.
Handbal în Sala Polivalentă
Februarie
În februarie am început colaborarea cu lanțul de magazine de cadouri și decorațiuni Charisma. Cam în același timp m-am avântat în vâltoarea competiției My Destination Biggest Baddest Bucket List. Am participat la evenimentul "Europa te cunoaște ca businessman sau ca turist?". Din nou blogmeet craiovean.

Martie
Început de lună cu concert Make la Craiova. Am dat drumul blogului de călătorii în limba engleză Dana’s Boots, întâi pe Wordpress, apoi pe .com. N-am apucat să-l populez cu articole pe cât mi-aș fi dorit, dar se transformă într-o prioritate pentru 2014.

Aprilie
În aprilie am fost în Serbia & Bulgaria (o vizită oarecum istorico-arheologică: Cetatea de la Belogradchik, Cetatea Baba Vida, Parcul Aheologic Viminacium) și la o conferință AIESEC Craiova, la Băile Herculane, o bună oportunitate de teambuilding cu Cris, Ade și Claudiu. Tot atunci am pus la cale cu Freak lansarea MonumenteOltenia.ro, ce a survenit în iulie.
În parcul arheologic Viminacium, Serbia
Mai
Nici luna mai nu m-a țintuit în Craiova, căci atunci am dat o superbă raită pe la Sebeș, Alba Iulia, Lancrăm, Câlnic (+ Transalpina și Defileul Jiului) cu ocazia Festivalului Internațional Lucian Blaga. Pentru prima dată în Grecia cu Mădă, Alin și Mihnea, de Paște. Am avut, tot pentru prima dată, Zilele Craiovei în mai/iunie, și nu în octombrie, cum se organizau în mod tradițional.
Paște în Halkidiki
Iunie
Am fost în excursie la Vama Veche, Tyulenovo și Balcic cu blogosfera de turism în iunie, prilej cu care am întâlnit niște oameni cu adevărat deosebiți. Imediat după am plecat să bat străzile Cetății Eterne, Roma.
Pura Vida Hostel în Vama Veche
Iulie
22 de ani de AIESEC în Craiova. Imediat după jumătatea anului am participat la evenimentul de business al anului în Craiova, Business Days. Tot cam pe atunci s-a anunțat candidatura Craiovei la titlul de Capitală Culturală Europeană în 2021. Dacă la început am fost entuziastă (chiar foarte, ar spune unii), ușor ușor am revenit cu picioarele pe pământ și am început să privesc cu mai multă obiectivitate întreaga competiție. Conferința AIESEC la Calafat.

August
În august am fost, alături de Anda, Dragoș și Daniel, blogger invitat la Zilele Prieteniei Bergenbier de la Craiova. Abia aștept ediția de anul acesta! :D Pe final de gustar, am dat o prea-frumoasă tură de România cu ai mei. Brașov-Covasna-Rarău (cu niște urcat pe munte corespunzător) și, în premieră pentru mine, Sighișoara, Biertan și Sibiu. Bălăceală în piscina din curte!
Vârful Rarău
Septembrie
La sfârșitul lunii cu numărul 9 i-am avut într-o scurtă vizită prin Craiova pe Noemi și Andrei de la povesticalatoare.ro, asta dupa ce în august i-am întâmpinat aici pe Ștefania și Mircea de la vacanteindoi.blogspot.com.

Noiembrie
Muntenegru din nou, a treia oară în Kotor! :D
Noiembrie a fost lună culturală în urbea natală, fiindcă în decurs de câteva zile am fost cu Oana și Mădă la concertul de rock simfonic Mozart Rocks, cu Anda la Gala de Operă Maria Callas de la Teatrul Liric și apoi iar cu Oana la concertul Vunk din Cafe Teatru Play (unde, cu ajutor de la zâna bună Cristina, i-am cunoscut pe băieți).
Tot atunci m-am dus la sală, dar m-am lăsat ca de fiecare dată. Poate în 2014...
Verișorii Ilie :P
Decembrie
Decembrie a fost luna cadourilor – am împlinit o vârstă (în fiecare an se întâmplă asta!), am pregătit și dus cutiile pentru ShoeBox, m-am bucurat de Crăciun cu miros de brad și am revăzut lume dragă tocmai pe tărâm parizian.

În tot acest program încărcat al lui 2013 (ați reținut partea cu bălăceala în piscină, da?), am strecurat cu drag cinele cu Oana, Cris, Ade și Claudiu și nunțile a patru prietene mai vechi sau mai noi (Irina, Roxana, Anda, Iolanda).

2014 vine cu planificarea unor proiecte noi pe care le aștept cu entuziasm și cu noi călătorii (un tur programat Serbia-Muntenegru-Croația în aprilie, altul Serbia-Croația-Slovenia-Italia în august-septembrie și, sper, Londra pe perioada verii). Dacă vreți să vă vizitez sau să colaborăm pe parcursul acestui an, acum e momentul să lansați invitațiile! :D


Un comentariu:

  1. Am mai vrut sa comentez, dar cred ca nu mi l-a luat. Ziceam ca ar fi bine ca si in 2014 sa ai Craiova Blog Meet in agenda primelor 2 luni, macar :) Am pus detaliile in link-ul de la semnatura. Spor!

    RăspundețiȘtergere